FAQ dla Biur Rachunkowych

Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi.

Poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania
nt. Programu Partnerskiego dla Biur Rachunkowych

Umowy i zobowiązania stron

Kiedy i komu powinienem przekazywać materiały reklamowe dotyczące programów WAPRO ERP?

Zapisane w obowiązkach Partnera przesyłanie otrzymanych od Asseco BS materiałów reklamowych nie jest obowiązkowe, co gwarantuje zapis, że będzie to robione „w miarę posiadanych możliwości”. Decyzję każdorazowo będą podejmowali w tej sprawie Państwo.

Czy mogę przystąpić do programu jeżeli nie mam strony internetowej?
Kiedy muszę ja założyć?

Od Partnerów nie posiadających na dzisiaj strony internetowej nie oczekujemy jej natychmiastowego założenia w celu umieszczenia naszych materiałów informacyjnych. Dopuszczamy w takim wypadku rozsądny okres przejściowy, nawet do 3 miesięcy.

Ile kosztuje udział w programie?
Jeżeli udział w programie jest bezpłatny, to w jakim celu jest podpisywana umowa?

Udział w programie jest bezpłatny i dobrowolny, zaś celem umowy jest jedynie rozwiązanie kwestii formalno-prawnych, a nie – nałożenie na Strony dodatkowych obowiązków (poza wynikającymi z ogólnych przepisów prawa).

Co jest załącznikiem nr 2 do umowy?

Jako załącznik nr 2 rozumiana jest kopia certyfikatu do usługowego prowadzenia księgowości
Uwaga
W przypadku jakichkolwiek uwag dotyczących umowy lub Programu proszę o kontakt. Prosimy również o informację, jeżeli umowa w obecnym kształcie nie mogłaby być przez Państwa podpisana.

Maile proszę przesyłać na adres: biura.rachunkowe@assecobs.pl

Uwaga

W przypadku uwag dotyczących aspektów technicznych i dostępu do danych proszę przesyłać maile zatytułowane: "Problemy techniczne" na adres: biura.rachunkowe@assecobs.pl.


Administratorzy WAPRO ERP

Dołącz do Programu Partnerskiego

dla Biur Rachunkowych